Har haft dem monteret længe nu ;).
Men ingen farve på plads.
Tænkte lakere dem gennem maleren
på jobbet men det ville blive transportproblem.
Så jeg købte farve af ham og skal
male dem selv ;).
At jeg ikke har gjort dem færdige er at jeg
skal ændre lyset indvendigt.
Synes det ikke blev godt med spots indvendigt
overvejer at skifte til lysstreng som jeg skal lægge
lidt skjult.
Vil jo ikke have at det begynder at brænde.
Spots bliver jo ret varme.

Mvh Putte
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.