3,124 læst ·
3 svar
3k læst
3 svar
skrue eller søm, montere bord på arbejdsbænk
Så har jeg fået hjem min oliehærdede board, som skal give ny overflade på arbejdsbænken.
Lim kan jeg jo bruge. Men ville I have fastgjort den med søm, nubb, skruer?
Resten af bænken er en form for træ/spånplade af en mere stabil type.
Lim kan jeg jo bruge. Men ville I have fastgjort den med søm, nubb, skruer?
Resten af bænken er en form for træ/spånplade af en mere stabil type.
Mja jeg tænkte på det med. Sled en del for at fjerne den grimme gummimåtte som var limet.
Tænkte være sparsom med limen, mest blot for at garantere at de holder som en ramme rundt om og ikke gaber i midten.
Apropos gummimåtte... Hvornår har man glæde af det i forbindelse med arbejdsbænk?
Overvejede at lade den ene del af bænken have gummimåtte, men den er dyr, så hvis der ikke direkte er nogen fordele ved det, er det jo bedre at have et løst stykke og bruge efter behov ligesom skærebrættet i køkkenet.
Tænkte være sparsom med limen, mest blot for at garantere at de holder som en ramme rundt om og ikke gaber i midten.
Apropos gummimåtte... Hvornår har man glæde af det i forbindelse med arbejdsbænk?
Overvejede at lade den ene del af bænken have gummimåtte, men den er dyr, så hvis der ikke direkte er nogen fordele ved det, er det jo bedre at have et løst stykke og bruge efter behov ligesom skærebrættet i køkkenet.
Klik her for at svare