P
Har skruet op gardinbeslag, nogle beslag har jeg direkte skruet uden nogen plug. De sidder fast, intet er løst. Bør man skrue ned og tilføje plug eller holder det som det er?
Bange for at de skal falde ned om et år eller sådan.

Svaret afhænger meget af, hvilket materiale du har skruet i :D

P
Ser ud til at være gips.

Det kan gå fint at skrue direkte i gipsen for lavt belastede montage. Det, der kan ske, er at hvis man for eksempel trækker et gardin frem og tilbage, kan det gradvist blive løst rundt om skruen, da den gnaver på gipsen. Men det er ikke sådan, at alt falder ned pludseligt. Skruer selv af bekvemmelighed ret ofte direkte i gipsen, og begynder det at løsne sig, kan man proppe en rawplug ind da.

P
Okay tak for svar, en af væggene var beton, der brugte jeg også bare en skrue uden rawlplug, den bør holde så? :D

• Synes
DrDim
  • Laddar…
Sebbe c sagde:
Okej tack för svar, en af væggen var beton der kørte jeg også bare med en skrue i uden rawlplug, den bør holde i så fald? :D
Lidt High Chapral men sidder skruen godt og den ikke holder typ en faldsikringsline ville jeg nøjes.

P
Bernieberg Bernieberg sagde:
Lidt High Chapral men sidder skruen godt og den ikke holder en faldsikringsline, ville jeg nøjes.
herligt så ved jeg det. så er det tilbage at se om beslagene på gipsvæggen holder. I andet fald må jeg bare stoppe en plug i

• Synes
Bernieberg
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.