Hej,
Jeg er ved at bygge en terrasse og skal skrue en stolpe fast i teglfacaden. Jeg har et antal facade-sømplugge, fungerer disse? Skal man sætte dem i fugen eller i teglstenen?
// Jocke
Jeg er ved at bygge en terrasse og skal skrue en stolpe fast i teglfacaden. Jeg har et antal facade-sømplugge, fungerer disse? Skal man sætte dem i fugen eller i teglstenen?
// Jocke
Det går jo at skrue i teglstenen også, det kan endda være en fordel, hvis man ser på holdbarheden. Men den store fordel ved at skrue i fugen er, at det er let at genskabe. Sammenlign med køkken/badeværelse, hvor man helst skruer i flisefugerne.
Medlem
· stockholm
· 483 indlæg
men aldrig udvider sig i en skorsten.
der findes desuden specielle tegelexpandrar til hulsten
der findes desuden specielle tegelexpandrar til hulsten
Oki, en franske med plugg i fogen får det blive. Tak for hjælpen.
Klik her for at svare