Hej,

Jeg er ved at bygge en terrasse og skal skrue en stolpe fast i teglfacaden. Jeg har et antal facade-sømplugge, fungerer disse? Skal man sætte dem i fugen eller i teglstenen?

// Jocke
 
Fransk skrue + plug i fugen.
 
Er enig med den tidligere skribent........
 
Det går jo at skrue i teglstenen også, det kan endda være en fordel, hvis man ser på holdbarheden. Men den store fordel ved at skrue i fugen er, at det er let at genskabe. Sammenlign med køkken/badeværelse, hvor man helst skruer i flisefugerne.
 
men aldrig udvider sig i en skorsten.

der findes desuden specielle tegelexpandrar til hulsten
 
norrlandshus_sthlm sagde:
men aldrig expandrar i en skorsten.
:o Jeg ville i hvert fald ikke montere udestuen oppe på skorstenen. :D
 
  • Haha
Vfanro
  • Laddar…
Oki, en franske med plugg i fogen får det blive. Tak for hjælpen.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.