Hej,
Skal montere et gelænder af vandledningsdele (rør, koblinger, bøjninger, beslag ...) i en muret murstensvæg.
Vægbeslagene har to skruehuller, hvordan sætter jeg dem bedst, føles som om de tager bedst last, hvis de skrues vertikalt (leveredes med hullerne horisontale, men må nok løsne en kvart omgang).
Skal jeg gå til den ordentligt og trykke ankerlim i plug/skruer?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.