Hej.
Hyrede et firma.
Fine meritter og anmeldelserne var virkelig gode.
I dag kom de for at opsætte en indervæg i en stue.
Talte om gulvvarmen mm
Når han nu kommer ned, siger han, at han har boret lægterne med 1 cm skrue, og at det ikke burde være et problem med gulvvarmen.
Er nu virkelig bekymret for, at man har skruet gulvvarmen i stykker. Når man egentlig burde have limet.
Hvad siger I til dette? Bør jeg sige noget? Bør jeg være bekymret?
Hyrede et firma.
Fine meritter og anmeldelserne var virkelig gode.
I dag kom de for at opsætte en indervæg i en stue.
Talte om gulvvarmen mm
Når han nu kommer ned, siger han, at han har boret lægterne med 1 cm skrue, og at det ikke burde være et problem med gulvvarmen.
Er nu virkelig bekymret for, at man har skruet gulvvarmen i stykker. Når man egentlig burde have limet.
Hvad siger I til dette? Bør jeg sige noget? Bør jeg være bekymret?
Kan man ikke tjekke med en eller anden form for varmeføler og se hvor slangerne går i gulvet?
Er sikkert en dyr ting som de ikke ejer. Men ved at visse kommuner har dem på deres energi afdeling.
Er du sød kan du få lov at låne af dem og tjekke selv med.
Er sikkert en dyr ting som de ikke ejer. Men ved at visse kommuner har dem på deres energi afdeling.
Er du sød kan du få lov at låne af dem og tjekke selv med.
normalt sætter man jo ikke en skillevæg på et parketgulv, som sandsynligvis ligger flydende på gulvet, da dette begrænser gulvets bevægelse. Hvis man alligevel skal gøre det, plejer det at gå fint at have en dobbeltklæbende tape mellem gulv og regel.
Klik her for at svare