Har brug for hjælp til råd om, hvordan jeg løser dette. Murværket i kælderen er på et tidspunkt blevet brudt op for at trække el gennem det.. Billede af en åbenluft mur i kælderen med synlig isolering og mursten, hvor elledninger synes at være trukket igennem.

Jibe 65 Jibe 65 sagde:
Behøver hjælp med rådgivning om, hvordan jeg løser det her. Murstokken i kælderen er på et tidspunkt blevet brudt op for at trække elen igennem..[billede]
Hvad er det, du vil løse? :)

Hvis du vil have en fungerende murstok, så er det vel at trække elen om og mure murstokken igen..

klaskarlsson klaskarlsson sagde:
Hvad er det, du vil løse? :)

Vil du have en fungerende murstock, så er det vel at trække om elen og mure murstocken igen..
Elen er omtrukket, men jeg ved ikke, hvilke virksomheder der beskæftiger sig med murning af skorsten, eller hvordan jeg gør det selv.

klaskarlsson klaskarlsson sagde:
Hvad er det du ønsker at løse? :)

Ønsker du en fungerende murstock, er det vel at trække elen om og mure murstocken op igen..
Se nedenstående svar.

Jibe 65 Jibe 65 sagde:
Elen er omtrukket men ved ikke hvilke virksomheder der arbejder med muring af skorsten eller hvordan jeg gør det selv.
Ah: Spørgsmålet er hvilke virksomheder/murere der findes til en sådan reparation - så er det i det mindste klarlagt :)
Desværre har jeg ingen svar der...

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.