R Rullholk #1 Medlem · VG · 34 indlæg 3 sep 2024 klokken 12:00 Rullholk Medlem VG 34 indlæg 3 sep 2024 klokken 12:00 #1 Jeg overvejer at bygge en lydisolerende væg i huset mod en bærende betonvæg. Behøver jeg en plade også på "bagsiden" af stålreglen for at gøre det stabilt? #lydisolere-indervægge #plader #stålregler
Jeg overvejer at bygge en lydisolerende væg i huset mod en bærende betonvæg. Behøver jeg en plade også på "bagsiden" af stålreglen for at gøre det stabilt?
T tergo #2 Medlem · 6 145 indlæg 3 sep 2024 klokken 13:50 tergo Medlem 6,145 indlæg 3 sep 2024 klokken 13:50 #2 R Rullholk sagde: Behøver jeg skive også på "bagsiden" af stålreglen for at det skal blive stabilt? Nej men måske en vinkel som er fastgjort til betonvæggen på midten af stålreglerne + forskudte samlinger på skiverne
R Rullholk sagde: Behøver jeg skive også på "bagsiden" af stålreglen for at det skal blive stabilt? Nej men måske en vinkel som er fastgjort til betonvæggen på midten af stålreglerne + forskudte samlinger på skiverne
R Rullholk #3 Medlem · VG · 34 indlæg 3 sep 2024 klokken 13:56 Rullholk Medlem VG 34 indlæg 3 sep 2024 klokken 13:56 #3 T tergo sagde: Nej men måske en vinkel som er festet i betonvæggen på midten af stålreglerne + forskudte samlinger på pladerne Præcis hvad jeg overvejede, at sætte en beslag mod væggen. Ja, pladerne vil overlappe i samlingerne.
T tergo sagde: Nej men måske en vinkel som er festet i betonvæggen på midten af stålreglerne + forskudte samlinger på pladerne Præcis hvad jeg overvejede, at sætte en beslag mod væggen. Ja, pladerne vil overlappe i samlingerne.