3,086 læst ·
7 svar
3k læst
7 svar
skitser på arbejdsbænk, nogle råd? *billeder*
Har gjort fint i garagen nu med gips, væv og hvid maling på væggene. Men indretningen ser forfærdelig ud. Godt nok industrielle pladebænke, men den ene stikker for meget ud, så døren ved siden af ikke kan åbnes ordentligt, knap nok.
Overvejede så at bygge en eneste lang bænk i stedet. Burde føles større. Have rullende skuffer under bænken samt en værktøjstavle i stedet for et pladeskab.
75x75 ramme, så en tyk plade og beklæde den med plade.
Er jeg på det rette spor, eller bør rammen være udformet på en anden måde osv. Jeg har ingen anelse.
I dag:

Sådan som jeg overvejer at gøre.

Overvejede så at bygge en eneste lang bænk i stedet. Burde føles større. Have rullende skuffer under bænken samt en værktøjstavle i stedet for et pladeskab.
75x75 ramme, så en tyk plade og beklæde den med plade.
Er jeg på det rette spor, eller bør rammen være udformet på en anden måde osv. Jeg har ingen anelse.
I dag:

Sådan som jeg overvejer at gøre.

Senest redigeret:
kompressorladet cbb i -59 biarritz 
Kan du ikke flytte plåtskåpet til venstre (hvis det er smalere) og den venstre bænk til højre.
Det er jo altid godt at have skabe, som man kan lukke til, har selv kemikalier i et lignende skab.
Desværre vil vinduerne jo blive dækket på venstre side.
/ Micro
Det er jo altid godt at have skabe, som man kan lukke til, har selv kemikalier i et lignende skab.
Desværre vil vinduerne jo blive dækket på venstre side.
/ Micro
Jeg er enig med Micro. Et skab ved døren, hvis det er smallere. Havde samme problem ved gangdøren til garagen og stillede en gammel høj IKEA-bogreol der. Men som sagt kan vinduet blive et problem, og dagslys er jo også nødvendigt.
Havde nok kun dækket en rude, men da jeg satte gipsen, var samtlige vinduer dækket, og det bliver ret mørkt derinde da.
- Der er plads til skabe i andre dele af garagen.
- overvejer endda at finde et defekt køleskab med glasdør, så det bliver som i butik, hvor man kan se, hvilke sjove kemikalier man har.
- Der er plads til skabe i andre dele af garagen.
- overvejer endda at finde et defekt køleskab med glasdør, så det bliver som i butik, hvor man kan se, hvilke sjove kemikalier man har.
Senest redigeret:
Du ville ikke kunne flytte døråbningen lidt?? Det bliver jo merearbejde, men jeg tror ellers, at du vil blive irriteret over arbejdsbænken, når du går ind og ud gennem døren. At skaffe en slags drikkekøler (gennemsigtig) lyder som en sjov idé..../ Mikro
Den anden side af den døråbning er ind i et "lille" rum, tænkt som hobbyrum/finmekaniker del. Hvis døren skulle have været mere til siden, ville jeg miste noget værdifuld vægplads derinde.
- En lang bænk ville give mere storhedsfølelse. I min tankegang. Men jeg vil gerne forstå jer også, så hvad er fordelene ved to adskilte bænke?
Det kunne sikkert have været muligt at tage tigersaven og kappe en skråvinkel på det andet bord for dørens skyld. Føles jo som om der ikke ville være meget tilbage af bordet så men.
- En lang bænk ville give mere storhedsfølelse. I min tankegang. Men jeg vil gerne forstå jer også, så hvad er fordelene ved to adskilte bænke?
Det kunne sikkert have været muligt at tage tigersaven og kappe en skråvinkel på det andet bord for dørens skyld. Føles jo som om der ikke ville være meget tilbage af bordet så men.
Klik her for at svare