Lave et rum til to. Er det muligt at lave en stabil væg uden at ødelægge gulvet?

nogen kloge mennesker!?
 
...glemte jo...væggen skal ikke gå på tværs, men slutte midt på gulvet!
 
Ja, det går fint. Man kan klemme væggen fast, det plejer at gå meget godt. Hvis væggen skal stå der længe, må du alligevel regne med, at det vil kunne ses, at den har siddet der i fremtiden. Gulv og tapet bleger og slides...
 
Tak Locke, men hvordan klemme fast...trælægter, stållægter...bør jeg have noget underlag til gulvlægten?
 
  • Synes
Balders matte
  • Laddar…
De klemmesvægge, jeg har bygget, har været i træ. Du lægger simpelthen en syld på gulvet, måler hvor lange de stående regler skal være (træk fra for hammerbåndet) og lægger nogle mm til, så du får lidt spænding i det.

Nu skal det tilføjes, at de vægge, jeg har bygget på den måde, har været i lejligheder med mellemloft af beton. Du bør lige kigge lidt på, hvad du har for loft, så det ikke bliver beskadiget.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.