Jeg overvejer, om det er muligt, at skifte 3 af 8 fagværksspær til A-spær i en garage med betonsten for at få øget indvendig højde i en del af garagen! Hvordan og hvad er den bedste løsning?
Jeg overvejer, om det kan lade sig gøre, at bytte 3 af 8 fagværksspær til A-spær i en garage med betonsten for at få øget indvendig højde i en del af garagen! Hvordan og hvad er den bedste løsning?
Taknemmelig for svar?
Det burde vel kunne lade sig gøre.
Det bliver så byggetilladelseskrævende (eller i hvert fald en anmeldelse), fordi du ændrer i bærende konstruktion, og selvfølgelig skal du (eller konstruktør) beregne det, så det fungerer. Du vil nok skulle aflevere beregningerne til kommunen bagefter også.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.