1,807 læst ·
2 svar
2k læst
2 svar
Skifte indvendigt loft, 400x2400 nuværende mål
Hej godt folk. Premiere for mig her på g
Forumet så hej!
Jeg har købt et hus og vi skal flytte ind i midten af aug.
Jeg ville gerne udskifte indvendige lofter inden vi flytter ind men har stødt på problemet, at de nuværende plader har målet 400x2400.
Min initiale plan var at bare skrue det eksisterende loft ned og erstatte det med et nyere af typen ex huntonit samt bruge de gamle reglar. Men loftsplader, der sælges i dag, synes mest at være på 300 eller 600?
og jeg antager nu, at reglarne under det eksisterende loft burde være tilpasset 400 plader, hvilket gør det lidt besværligt for mig
så! Hvordan går jeg frem? Jeg vil helst undgå at gipdse, spartle, slibe, male.
Findes der en klog person, der har en god idé?
Og er der nogen, der ved, om 400 plader eksisterer i dag? Og hvis ja, hvilket mærke/leverandør?
Forumet så hej!
Jeg har købt et hus og vi skal flytte ind i midten af aug.
Jeg ville gerne udskifte indvendige lofter inden vi flytter ind men har stødt på problemet, at de nuværende plader har målet 400x2400.
Min initiale plan var at bare skrue det eksisterende loft ned og erstatte det med et nyere af typen ex huntonit samt bruge de gamle reglar. Men loftsplader, der sælges i dag, synes mest at være på 300 eller 600?
og jeg antager nu, at reglarne under det eksisterende loft burde være tilpasset 400 plader, hvilket gør det lidt besværligt for mig
så! Hvordan går jeg frem? Jeg vil helst undgå at gipdse, spartle, slibe, male.
Findes der en klog person, der har en god idé?
Og er der nogen, der ved, om 400 plader eksisterer i dag? Og hvis ja, hvilket mærke/leverandør?
Har intet svar angående 400mm plader.F Femtioelva sagde:Hej godt folk. Premiære for mig her på g
Forummet så hej!
Jeg har købt et hus, og vi skal flytte ind i midten af aug.
Jeg vil gerne skifte loftet inden vi flytter ind, men har så stødt på problemet, at de nuværende plader har målet 400x2400.
Min initiale plan var bare at skrue det eksisterende loft ned og erstatte med et nyere i form af fx huntonit og anvende de gamle regler. Men loftplader, der sælges i dag, synes mest at ligge på 300 eller 600?
og jeg antager nu, at reglerne under det eksisterende loft burde være tilpasset 400 plader, hvilket komplicerer det lidt for mig
så! Hvordan går jeg til værks, jeg ville helst undgå gips, spartle, slibe, male.
Findes der nogen klog person, der har en god idé
Og er der nogen, der ved, om 400 plader eksisterer i dag? Og i så fald, hvilket mærke/leverandør
Derimod kunne det måske lade sig gøre at montere de nye plader den anden vej, da 2400 er lige delbart med 400. Måske en dum idé, men en idé i hvert fald.
Klik her for at svare