Det er en bærende ydervæg med tagspær over alle stående vægstolper i 45x95.
Bjælken over er en 45x145 stående på nye 45x95.

Skal den stående 45x145 monteres mod indersiden eller ydersiden med en 45 mm isolering, eller skal det være dobbelt 95x145?

Vinduesbredden er 80 cm.
 
  • Billede af en trærammekonstruktion med stående og liggende regler, der former en vinduesåbning. Farven viser forskel på dimensioner og positioner.
EDIT: Skal den stående 45x145 monteres mod indersiden eller ydersiden med isolation, eller skal det være dobbelte 45x145?
 
Fik svar fra en snedker, at den konstruktion er rigtig.
Den stående 45x145 skal på ydersiden med 45mm isolation indeni.

Forundrer mig, at jeg ikke har fået svar .. 😀
 
  • Synes
MöIIer og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.