Det er en bærende ydervæg med tagspær over alle stående vægstolper i 45x95.
Bjælken over er en 45x145 stående på nye 45x95.
Skal den stående 45x145 monteres mod indersiden eller ydersiden med en 45 mm isolering, eller skal det være dobbelt 95x145?
Vinduesbredden er 80 cm.