4,364 læst ·
6 svar
4k læst
6 svar
Skal sætte ny loftpanel på den gamle i badeværelset, behøves plast?
Skal sætte op nyt loftpanel, 6mm tynde plader som jeg tænkte at sømme på det gamle grimme indre loft i badeværelset.
Der sidder diffusionsplast oven over det gamle indre loft, hvordan gør jeg nu - behøver jeg noget imellem de nye og gamle loftpaneler?
Der sidder diffusionsplast oven over det gamle indre loft, hvordan gør jeg nu - behøver jeg noget imellem de nye og gamle loftpaneler?
Mm...jeg er ikke helt sikker på plastens tilstand...vil helst ikke rive det gamle loft nedOla78 sagde:
Kan man sætte plastik op igen nu, før det nye loftpanel?
Det er en form for fer og not træpanel, ca. 1 cm tyk gætter jeg. Og det ser nu ud som plasten ovenpå er beskadiget her og der..
Hvordan bliver det, hvis man tætner den nuværende fuge mellem væggen og dette loft med en form for latex/silikone, og derefter sætter ny plastik direkte under det gamle loft, inden det nye loftpanel?
Den plastik vil jo blive sømmet igennem med det nye loftpanel..?
Hvordan bliver det, hvis man tætner den nuværende fuge mellem væggen og dette loft med en form for latex/silikone, og derefter sætter ny plastik direkte under det gamle loft, inden det nye loftpanel?
Den plastik vil jo blive sømmet igennem med det nye loftpanel..?
Klik her for at svare