Kørte med denne fra lagerhylde.. skarpe grove gevind bider godt. Hvis skidtet ikke ruster op! Hehe
Grov metalskrue med skarpe gevind på træoverflade.

Sort beslag monteret på en hvid og sort overflade, sandsynligvis en del af et udendørs byggeprojekt eller installation.

Min har siddet i to sæsoner, bare skruet i panelet. Selv om børnene har trukket i den. Grove gevind bider godt.

• Synes
Jens6706
  • Laddar…
Jeg har gjort det samme, skulle være nok med en skrue! Prøv at trække sådan en skrue ud med kobenet!

• Synes
Lennart Lind
  • Laddar…
Det vigtigste er at vælge grove gevind, så løsner det sig nok aldrig. Skær det rigtig godt ind :) Den skrue jeg bruger nu har grovere gevind end en fransk skrue i samme diameter.

Hvordan er aftenen på roll Up? Behøver man at smøre drivhjulene eller lignende? Eller er den helt vedligeholdelsesfri!?

Hvor meget tåler slangen, når man vasker bilen så går vi over en grusvej med en masse sten og skærver på. Kan det skade, når biler kører over slangen?

Den er helt vedligeholdelsesfri. Slangen er gardena kvalitet, men jeg ville nok ikke køre over den alt for mange gange med bil på grus i hvert fald.

Skal sætte op en magen til, men i en letbetonvæg. Overvejer om jeg skal købe specielle letbetonplug eller om de medfølgende fungerer? Bliver jo både vægt fra slangerulle og vand og så trækker man jo i selve vandslangen.

De medfølgende ser sådan ud:
Skrue og plugg til letbetonvæg, bruges til at montere en slangevinde.

tommib
For letbeton ville jeg anbefale Fischer GB til tung fastgørelse. Eller ankermasse og gevindstang.

• Synes
HusHelp
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.