Vi er i gang med at bygge en endnu en etage og skal derfor mure på den eksisterende bjælke. Den eksisterende skorsten kunne ikke opfylde kravene til tæthed, hvorfor vi har gliderstøbt de kanaler, vi bruger, ikke behøver vi at gøre det med den del, vi murer på? Jeg mener, at kravet var specificeret per løbende meter.

S
zeltber sagde:
Vi er i gang med at bygge en ekstra overetage og derfor skal vi mure på den eksisterende stock. Den eksisterende skorsten klarede ikke kravene for tæthed, hvorefter vi glidestøbte de kanaler, som vi bruger, behøver vi gøre det med den del, vi murer på? Jeg mener, at kravet var specificeret per løbende meter.
er det du har muret gastæt?
hvad har du brugt?

Det var en murer som gjorde jobbet. Jeg husker ikke, hvad det hed. Men det var noget meget dyrt mørtel.

S
zeltber sagde:
Det var en murare som gjorde jobbet. Kan ikke huske hvad det hed. Men det var noget meget dyr mørtel.
hvilke sten så?
dog burde mureren have udbedret indersiden også.
du skal alligevel have skorstensfejeren derhen, så spørg ham

Senest redigeret af en moderator:
Jeg ved ikke om jeg er uklar, men det gælder altså den nye del af skorstenen. Jeg skal forhøje den ved at mure mere på.

M
Selvfølgelig behøver du ikke glideforme den del, der bliver nymuret, så længe murningen er korrekt udført.

Senest redigeret af en moderator:
Spørgsmålet var nok befærdiget, nu er det bare at krydse fingre for, at skorstensfejeren kan lide alle løsninger. Tak for al respons.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.