Vores hus, bygget i 1974, er et étplans med kælder og "loft" af fagværkstype. Loftet er et "koldloft" hvor isolering er lagt. I dag, da jeg satte julebelysning op, kom jeg forbi ventilen på gavlen og derfra kom en pust, der udløste et kraftigt hosteanfald. Tør, lidt kemisk lugt, ikke godt. Har tidligere overvejet at skifte isolering på loftet. Er der nogen, der har gjort det (136 m2)? og hvor stort et arbejde er det? Jeg mener at fjerne alt og samtidig se over dampspærren. Måske bygge "kanter" og få blæst løsuld ind? Tips?