Hej BH!

Jeg skal lave en adskillende skillevæg, der skal opnå ei30.

Kan jeg bygge GtA(12mm) + stenuld(95mm)

Dvs der skal kun være gips på den ene side. Da den skal bygges mod en væg, der allerede er ei60.
Årsagen til dette er for at opnå rei30 i bærende konstruktion ovenfor.

Alt godt!
 
Kontakt en brandkonsulent 👍
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.