Hej BH!
Jeg skal lave en adskillende skillevæg, der skal opnå ei30.
Kan jeg bygge GtA(12mm) + stenuld(95mm)
Dvs der skal kun være gips på den ene side. Da den skal bygges mod en væg, der allerede er ei60.
Årsagen til dette er for at opnå rei30 i bærende konstruktion ovenfor.
Alt godt!