Medlem
· Korpilombolo
· 3 724 indlæg
Det går vel også fint med en gammel fukssvans. Vinkelsliber spreder unødvendigt meget støv indendørs.L LjLindgren sagde:
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 420 indlæg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7,420 indlæg
Leder du ikke aktivt efter en grund til at købe tigersav, så kan du købe bacos lättbetongsav, er det rigtig lättbetong eller porøse mursten er det ret nemt at save.
Vinkelsliber ville jeg ikke bruge.
Vinkelsliber ville jeg ikke bruge.
Medlem
· Västernorrland
· 2 105 indlæg
Præcis som tidligere besvaret, en fogsvans plejer at fungere, hvis det er letbeton. Vinkelsliberen støver nå grönjävulskt. Det kan eventuelt være tynde armeringsjern nogle steder, men de kan tages med en jernsav eller lidt hurtigt med vinkelsliberen.
Medlem
· Västernorrland
· 2 105 indlæg
Kanoners. Tolker det som, at du ikke stødte på nogen armeringsjern overhovedet da?
Findes der nogen grund til, at du har gemt midtersøjlen?
Findes der nogen grund til, at du har gemt midtersøjlen?
Bare ét, ret tyndt og var let at tage med buen.
egentlig ikke, forstår at væggen ikke er bærende men bekymret for om den alligevel udfylder en slags stabiliserende funktion. Så ren fejhed er grunden til at den er tilbage.
egentlig ikke, forstår at væggen ikke er bærende men bekymret for om den alligevel udfylder en slags stabiliserende funktion. Så ren fejhed er grunden til at den er tilbage.
Düsseldorff
Bygningsbevarer
· Bromma
· 3 140 indlæg
Düsseldorff
Bygningsbevarer
- Bromma
- 3,140 indlæg
"Grönjävulskt" som kraftudtryk har jeg nok aldrig hørt tidligere. Uddyb gerne!it-snubben sagde:
haha, det blev det faktisk! Men billedet blev taget, inden øllen blev indtaget, så det liggende billede mangler forbindelse med indtaget af pilsnerdyck.pacman42 sagde:
Medlem
· Västernorrland
· 2 105 indlæg
Tak! Havde egentlig lovet, at det skulle være klart til juleaften, men jeg missede med en dag. Er relativt ny husejer og synes - indtil videre - at det er ret sjovt at fikse ting. Dejlig kontrast til mit arbejde og få lov til at lave noget mere konkret og håndgribeligt.it-snubben sagde:
Klik her for at svare