B Brks #1 Medlem · Halland · 22 indlæg 10 jun 2012 klokken 12:15 Brks Medlem Halland 22 indlæg 10 jun 2012 klokken 12:15 #1 Hej. Kan jeg kappe reglerne som vinduet på billedet sidder i uden problemer? Vil have et bredere vindue. Reglerne nuværende vindue sidder i er 95x95, er sømmet i hanebjælken.
Hej. Kan jeg kappe reglerne som vinduet på billedet sidder i uden problemer? Vil have et bredere vindue. Reglerne nuværende vindue sidder i er 95x95, er sømmet i hanebjælken.
Z zsimpey #2 Husejer · saxnäs · 470 indlæg 10 jun 2012 klokken 12:24 zsimpey Husejer saxnäs 470 indlæg 10 jun 2012 klokken 12:24 #2 Dem der er nok spikerslag til tømmeret/ panelet på ydersiden. Regn op nyt først og fastgør "ydersiden", inden du skærer noget væk. Sent from my GT-P7510 using Byggahus
Dem der er nok spikerslag til tømmeret/ panelet på ydersiden. Regn op nyt først og fastgør "ydersiden", inden du skærer noget væk. Sent from my GT-P7510 using Byggahus