Xzenonmg #1 Medlem · 17 indlæg 12 mar 2021 klokken 14:44 Xzenonmg Medlem 17 indlæg 12 mar 2021 klokken 14:44 #1 Hej. Jeg opdagede en skade på mit laminatgulv i form af en trykskade. Ved nogen om det er muligt at reparere sådan en? #laminat #skade #skadet #skader
Hej. Jeg opdagede en skade på mit laminatgulv i form af en trykskade. Ved nogen om det er muligt at reparere sådan en?
allexx #2 Altvidende · västmanland · 461 indlæg 13 mar 2021 klokken 09:02 allexx Altvidende västmanland 461 indlæg 13 mar 2021 klokken 09:02 #2 Xzenonmg sagde: Hej. Jeg bemærkede en skade på mit laminatgulv i form af en trykskade. Ved nogen om det kan repareres? Så har farve-/gulvbutikkerne ofte et sæt med hårdvax og en "pen" til at smelte og forme.
Xzenonmg sagde: Hej. Jeg bemærkede en skade på mit laminatgulv i form af en trykskade. Ved nogen om det kan repareres? Så har farve-/gulvbutikkerne ofte et sæt med hårdvax og en "pen" til at smelte og forme.
J julielicious #3 Medlem · skåne · 2 indlæg 1 jun 2021 klokken 10:54 julielicious Medlem skåne 2 indlæg 1 jun 2021 klokken 10:54 #3 Xzenonmg sagde: Hej. Jeg bemærkede en skade på mit laminatgulv i form af en trykskade. Ved nogen, om det er muligt at reparere sådan noget? Hej fandt du en løsning på dette?
Xzenonmg sagde: Hej. Jeg bemærkede en skade på mit laminatgulv i form af en trykskade. Ved nogen, om det er muligt at reparere sådan noget? Hej fandt du en løsning på dette?
B bobobjorn #4 Medlem · 42 indlæg 4 jul 2021 klokken 10:07 bobobjorn Medlem 42 indlæg 4 jul 2021 klokken 10:07 #4 J julielicious sagde: Hej hittade du någon løsning på detta? Jeg har brugt https://www.byggmax.se/reparationsvax-pergo-p13077 på skader før og det bliver ret godt. Bedre jo mere energi man lægger. Der findes ret gode videoer, der viser hvordan man gør.
J julielicious sagde: Hej hittade du någon løsning på detta? Jeg har brugt https://www.byggmax.se/reparationsvax-pergo-p13077 på skader før og det bliver ret godt. Bedre jo mere energi man lægger. Der findes ret gode videoer, der viser hvordan man gør.