Antager at du mener indvendigt, for udvendigt er det ikke passende.
En fugemasse af en slags er jo anbefalet ifølge mange beskrivelser. Se f.eks. her http://www.beijerbygg.se/templates/BB_ByggradListItem.aspx?id=11282
Der anvendes en diffusionstæt elastisk blød fuge.
En fugemasse af en slags er jo anbefalet ifølge mange beskrivelser. Se f.eks. her http://www.beijerbygg.se/templates/BB_ByggradListItem.aspx?id=11282
Der anvendes en diffusionstæt elastisk blød fuge.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 indlæg
http://www.byggtema.com/ har været i gang et stykke tid, og de har fugemasse til ydersiden (og sandsynligvis også til indersiden), men du må lede selv, jeg skal i seng
Protte
Protte
ser nu at jeg har tastet forkerte bogstaver i overskriften. nå, ja det var indvendigt jeg tænkte trække en streng i stedet for. ikke at jeg skulle fylde hele sprækkerne med flere tuber, men blot trække en streng aller yderst, eller inderst da indefra huset.. hum hum, tætningsliste altså.. hum..
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 indlæg
Latexfog føles mere passende, silicone er et fandenivoldsk materiale.
Protte
Protte
Har du et stenhus så går det fint med blød fugemasse udvendigt. Typ Sikaflex.
Man kan efterlade nogle ufugede centimeter øverst, hvis man ønsker.
Helt tæt bliver det jo ikke, da man ikke fuger under vindueskarmen.
Man kan efterlade nogle ufugede centimeter øverst, hvis man ønsker.
Helt tæt bliver det jo ikke, da man ikke fuger under vindueskarmen.
Klik her for at svare