Hej Byggahus-medlemmer! Mit igangværende projekt er at omdanne loftsrummet i vores 70'er-villa til boligareal, og jeg har fået mange gode tips i dette forum. Dette er mit første indlæg.

Jeg er i øjeblikket ved at montere dampspærre og købte i dag en fugemasse for at få bedre tætning ved nogle svære steder. Sikas Igas Pistolet virkede som et passende produkt til dette formål. Det var først da jeg kom hjem, at jeg bemærkede, at bedst før-datoen var overskredet med en måned. Jeg prøvede alligevel, og det var noget af det sejeste, jeg har oplevet! Mine ihærdige forsøg på at presse fugemassen ud resulterede i, at det meste kom ud fra den forkerte ende af patronen.

Er det virkelig meningen, at Pistolet skal fungere sådan, eller skyldes det, at den er for gammel? Hvad har I andre for erfaringer med dette produkt?

Gå tilbage med patronen og få en ny. Der må være noget galt.

Vores erfaring er, at den bliver mere træg, jo ældre den bliver.

Tak for jeres svar. Jeg talte med butikken i dag, som var enig i, at der må være noget galt med patronen, og at jeg er velkommen til at bytte den til en ny. Forhåbentlig fungerer det bedre næste gang.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.