Hej,
Hvordan fanden kan en sav ikke klare at gå gennem en liste helt?? Er det muligt at udvide dybden på kap og geringssav nogen steder? Burde vel have tjekket det INDEN jeg købte listerne, men tog for givet, at det ikke ville være noget problem.
har denne: https://www.bauhaus.se/kap-gersag-m...Y566nkjk8NrokS3cOxAlsQQ6r9xvx1xxoC9H8QAvD_BwE
Hvordan fanden kan en sav ikke klare at gå gennem en liste helt?? Er det muligt at udvide dybden på kap og geringssav nogen steder? Burde vel have tjekket det INDEN jeg købte listerne, men tog for givet, at det ikke ville være noget problem.
har denne: https://www.bauhaus.se/kap-gersag-m...Y566nkjk8NrokS3cOxAlsQQ6r9xvx1xxoC9H8QAvD_BwE
Løsbygger
· Gävleborgs
· 2 434 indlæg
Det er vel ikke noget problem at geringsskære den? Men du skal selvfølgelig have listen liggende og klingen vinklet
JohanEd sagde:
Eftersom du kapar i 45° gissar jag på att motorn tar i det övre anhållet på venstre sida. Lossa på det så ska det gå bra.
Klik her for at svare

