Hej! Muligvis et dumt spørgsmål, men jeg stiller det alligevel. Jeg er ved at skifte facade på mit rækkehus. Lige nu står dele af huset uden facade, kun vindtæt papir. Det er -10 udenfor og super flot vejr, så jeg vil gerne sætte nogle facadebrædder op i dag. Hvordan er det at save og sømme i frossent træ? Øger det risikoen for revner, eller er det bare at gå i gang?