Tændte op i kakkelovnen for første gang i sæsonen forleden dag... Det skulle man jo ikke have gjort.
Det ser ud til, at der er stoppet i skorstenen, så al røg pressede ind gennem en brændeovn, der står på anden etage. Sjovt, sjovt. Desværre tog det et par timer, før jeg opdagede det, så nu stinker der bare røg på førstesalen.
Efter et par dages udluftning er det selvfølgelig ikke bedre, og jeg overvejer nu at leje en Biozone Powerzone og rense hele førstesalen.
Nogen der har nogle erfaringer med den? Cramo lejer den ud for et par hundrede per dag.
...og så skal jeg vel op på taget og se, hvad pokker der er sket med skorstenen...
