Hvordan får man tætte samlinger, når man sætter diff-spærre i et almindeligt loftsbjælkelag? Med almindeligt mener jeg spær c120, plast, glespanel, gips. Man kan jo ikke klemme samlingerne på samme måde som i væggene, fordi glesen går tværs over spærene. Er det nok med overlap, og i så fald, hvor meget?
 
Du taper samlingerne med aldersbestandig tape.
 
Overlap mindst 20 cm, gerne mere!

Tape + "lim" med byggsilikone så bliver det kanoontæt!
 
OK. Jeg antager, at der findes specielt udviklet tape til dette formål.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.