Hvordan får man tætte samlinger, når man sætter diff-spærre i et almindeligt loftsbjælkelag? Med almindeligt mener jeg spær c120, plast, glespanel, gips. Man kan jo ikke klemme samlingerne på samme måde som i væggene, fordi glesen går tværs over spærene. Er det nok med overlap, og i så fald, hvor meget?
Klik her for at svare