Hej!
Anser mig selv være en ok tømrer, har mest bygget køkkener, indervægge og sådan.
Nu har vi tænkt at øge lysindfaldet i et af rummene med et fast monteret vindue, et sådant som går næsten fra gulv til loft og er ca. 40-50 cm bredt.
Huset er et prefab hus fra -04, der går ingen el eller vvs i væggen.
Er dette noget man kan kaste sig ud i selv? Jeg har rimelig godt styr på hvad der skal gøres
1) Mål op til hullet, med isoleringsmål og reglertillæg,
2) Save hullet ud med en bajonetsav.
3) Bygge karm rundt om hullet så jeg har noget at fastgøre vindueskarmen i (hvad med dampspærren her? Skal der også være en regel ved gulvet? Vinduet skal gå helt ned til gulvet....
4) Sæt vinduet i, fastgør med karmskrue
5) Isolere
6) Søm karm og lister udvendigt og indvendigt samt en lille fodliste indvendigt. trekantsliste?
7) Blikkenslager skal udføre blikarbejde udvendigt
8) Male udvendigt
Noget jeg har glemt?
/S