egge sagde:
Men med picka skal jeg jo også købe kompressor,
Det der tankegang er en ren tjenestefejl. Du skal tænke "Og med picka får jeg en god undskyldning for også at købe en kompressor". ;-)

Jeg er i øvrigt i cirka samme situation selv, skal panelere ~70 kvm indvendigt loft, men jeg overvejer mere "hvilken picka er bedst" og "hvis jeg køber et kit med kompressor så sparer jeg lidt penge og så har jeg to kompressorer senere, det kan jo være rart at have". :-D

Haha, du har så ret så. Jeg undskylder mange gange, hvis jeg trådte nogen over tæerne med den udtalelse. Jeg laver simpelthen en puddel og tager det tilbage :-)

Lej en batterimaskine, lidt tungere men stadig praktisk, Sencos fungerer fremragende.

Fået fat i en kompressor jeg kan låne, så jeg slår nok til på biltema-pickan og skyder ind skråt i fjederen. Bliver nok "good enough" selvom noten på næste bræt ikke dækker hovedet. Så står jeg der med pickan og bliver tvunget til at købe egen kompressor til slut ;)

Køb søm med hvide hoveder. Det vil du ikke fortryde. Det findes hos Lundell&zetterbergs, hvis du ikke kan finde det andre steder.

Hmm, kom på en ting. Hvis jeg sætter 17x95 råspont, som panelet derefter skal fastgøres i, så bør jeg vel næppe skyde den (råsponten) op med dykkert? Selv hvis jeg fastgør den med 30cc?

Nej det går ikke. Kør tre-tommers søm eller skru med skruvautomat.

jerk sagde:
Køb søm med hvide hoveder. Det vil du ikke fortryde. Det findes hos Lundell&zetterbergs hvis du ikke finder det et andet sted.
Du ved ikke artikelnummer eller lignende? Tjekkede med L&Z, men de siger, at de ikke har nogen 16g dykkert med hvidt hoved.

Nej desværre, jeg har ikke noget tilbage af det. Men tjek med theofils om de har det.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.