Skal bygge en enklere terrasse til fruen og mig for en gangs skyld og tror, at konstruktionen på billedet fungerer ganske godt, da jeg nu om dage har mindre kræfter til at bygge med en lidt svigtende helbred. Skal se om jeg kan få lidt hjælp af drengen, men han har jo travlt. Det bliver først efter vinteren, men begynder at lytte efter smarte råd allerede nu.

God aften alle husbyggere

Trækonstruktion af træterrasse under opbygning ved siden af et hus. Trækonstruktion til en ny terrasse ved siden af et hvidt hus, med ubehandlede træbjælker og betonfundamenter lagt på grus.

• Synes
Systemkalops
  • Laddar…

Bedste svar

Systemkalops
Det lyder som om du kan det der måske skal du vente til det bliver forår (y) held og lykke

• Synes
Torsten45
  • Laddar…
Systemkalops Systemkalops sagde:
Det lyder som om du kan det der, måske skal du vente til det bliver forår (y) held og lykke
tak det bliver til foråret på halvfart bliver det nogle uger måske

• Synes
Systemkalops
  • Laddar…
Torsten45 Torsten45 sagde:
Skal bygge en enklere terrasse til fruga og mig for en gangs skyld og tror billedets konstruktion fungerer ganske godt har nu om dage mindre kræfter til at bygge med noget svigtende helse. Skal se om man får lidt hjælp af knægten men han har jo travlt. Det bliver først efter vinteren men begynder at lytte efter smarte råd allerede nu.

God aften alle husbyggere

[billede] [billede]
Held og lykke med byggeriet :D
Kiggede på det øverste billede, der bør vel rimeligvis være nogle stolper nedgravet.
Det ser ud til at være mere end 2 meters dybde og så bør man jo have noget, der bærer oppe regelværket også på midten. :D

• Synes
G lunden og 1 anden
  • Laddar…
Det skal blive noget lignende, dette er ikke mit

Blot planlægningen nu det bliver først til foråret vi starter

Systemkalops
Held og lykke med byggeriet !!

• Synes
G lunden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.