Skal lægge nyt tag på min garage. Det bliver med betontagsten, da mit hus har det. Er det tilstrækkeligt med 17 mm råspont som underlag?
 
Bob_the_builder
Ja, rent teknisk gør det det. 17 mm opfylder bæreevnekravene, men er ret kedeligt at arbejde med (revner lettere end 22 mm ved sømning nær endetræ ved samling fx). og føles mere svajende at gå på. Jeg ville absolut anbefale 22 mm. Prisforskellen er ikke speciel stor.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.