Er ved at rive et badeværelse ned og har nogle overvejelser om, hvordan det er nemmest at gå frem.
Jeg skal fjerne spånpladegulvet, da jeg skal omlægge noget vand i gulvet for at undgå udvendig føring, som det var tidligere. Hvordan ville I gøre det nemmest? Pladerne slutter selvfølgelig ikke ved væggen, men fortsætter på den anden side af væggen. Save med rundsav så tæt på væggen som muligt? Hvordan skal jeg gøre det nemmest for at have noget at lægge den nye spånplade på?
I loftet har jeg brædder (troede, det var gipsplader men nej). Jeg har jo samme problem der som i gulvet. Hvordan skal jeg rive det ned nemmest?