Okay, mindre sjovt, skovlen fra KWB, som havde fungeret så godt, knækkede inde i choken!?
http://i.imgur.com/ov1ONGZ.jpg
Det var mildest talt besværligt at få stykket ud, men til sidst lykkedes det. Jeg prøvede Bosch's vinklede i stedet, og til min overraskelse fungerede den mindst lige så godt trods tykkelsen! Jeg håber, den ikke knækker som den fra KWB.
Jeg har nu nået næsten hele gulvet, der er kun delene under komfur og vaskemaskine tilbage. Vi bemærker dog, at gulvet giver en del efter, når man går på det, det er trods alt almindelig spånplade. Spørgsmålet er, om man har brug for flydespartel? Fungerer det, når undergulvet giver efter? Skal det måske armeres da? Hvor tykt kan det tænkes at blive? Bemærker også, at når man går på gulvet, høres det ret tydeligt ned til kælderen, sandsynligvis har gipsen og tidligere støbning hjulpet med at forhindre dette. Trinfoam vil sandsynligvis hjælpe lidt, men måske er der brug for noget mere? Jeg vil egentlig ikke hæve gulvet, da det allerede er i niveau med de øvrige gulve i huset.