Totalt hjerneskred resulterede i, at jeg lagde den første række gulvspån i linje med hinanden, dvs. alle samlinger er på samme linje, ca. 7m i bredden.
Skal jeg rive dem op, tage tabet (ca. 2500 kr i gulvspån, som jeg må smide ud) og gøre det rigtigt, eller fortsætte fra mit nye udgangspunkt, men lægge dem korrekt dvs. overlappet?
Skal jeg rive dem op, tage tabet (ca. 2500 kr i gulvspån, som jeg må smide ud) og gøre det rigtigt, eller fortsætte fra mit nye udgangspunkt, men lægge dem korrekt dvs. overlappet?
har du alle skarvade på bjælkelaget er de vel ingen problemer? Hvis ikke kan du få fälla ind en kortling under alle og skrue til ?MVJK sagde:
Totalt hjärnslipp resulterede i, at jeg lagde første række gulvspån i linje med hinanden, dvs. alle samlinger er på samme linje, ca. 7m i bredde.
Skal jeg rive dem op, tage smerten (ca. 2500kr i gulvspån jeg må smide ud) og gøre det rigtigt, eller fortsætte fra mit nye udgangspunkt, men lægge dem korrekt dvs. forskudt?
Måske bedst at gøre som du skrev, tage rundsaven og save et lige snit over nærmeste bjælkelags regel. Unødvendigt at rive alt op!
Er den sporede gulvspån tilstrækkeligt bærende til at samles i luften? Har lagt næsten 70kvm hjemme, men lagde almindelig gulvspån først netop på grund af bæreevnen.
Er den sporede gulvspån tilstrækkeligt bærende til at samles i luften? Har lagt næsten 70kvm hjemme, men lagde almindelig gulvspån først netop på grund af bæreevnen.
Ja de er bærende, hvis de perforerede kanter limes sammen. Men det forudsætter, at jeg lægger alt overlappende, hvilket jeg vil gøre nu efter jeg har rettet fejlenL Lechuza sagde:
Stort tak! Småpanikslagen da jeg tænkte, at jeg skulle rive alt ud og starte forfra, men hvis de er sammensat på en regel bør det være "ok"
Klik her for at svare