Hej!
Vil have tips om bedste måde at rive ned glas-mosaik.
Forsøgte med brækjern og hammer, ok det virker men hårdt arbejde.
Det værste var jo glassplinterne som fløj rundt overalt
Har nogen derude et godt tip til hvordan dette kan undgås?
Overvejer at skære/frese stykker ud af gipsvæggen og montere væggen ned i bidder for at undgå at hugge mosaikken ned, gipsen skal jo alligevel skiftes.
Nogen der har bedre forslag?
Vil have tips om bedste måde at rive ned glas-mosaik.
Forsøgte med brækjern og hammer, ok det virker men hårdt arbejde.
Det værste var jo glassplinterne som fløj rundt overalt
Har nogen derude et godt tip til hvordan dette kan undgås?
Overvejer at skære/frese stykker ud af gipsvæggen og montere væggen ned i bidder for at undgå at hugge mosaikken ned, gipsen skal jo alligevel skiftes.
Nogen der har bedre forslag?
Skal pladerne alligevel ned, må det være nemmest bare at knække pladerne på midten og bende dem løs. Tape plast over, så undgår du splinter.
Skal pladen bagved også rives ned? Begynd i så fald på den side og slå pladerne ud. Du vil føle dig som nogen i extreme home makeover.
Skal pladen bagved også rives ned? Begynd i så fald på den side og slå pladerne ud. Du vil føle dig som nogen i extreme home makeover.
Tak for tipset!AXS sagde:
-"Demo day"
Klik her for at svare