Nej, det gør der ikke rigtigt.eestere sagde:
Har du gode aftaler eller er en god forhandler, kan du dog købe f.eks. pexrør til samme priser som i netbutikkerne flere steder. Jeg har f.eks. købt min billigste Wirsbopexrulle hos Fredells af alle steder...
Det nemmeste er nok at handle hos en af netbutikkerne for at få tingene hjem?
Badrumsinredning badrumsinredningar badrumsmöbler badrumsporslin Svedbergs
RINKABY RÖR AB : webbutik
VVS, VA, Bad, KØKKEN, Toilet, afløb dræning piller Velkommen til
Ok. Jeg er enig i, at det er usandsynligt.eestere sagde:
Nu hvor vi og sandsynlighedslæren er enige om, at der faktisk findes en Rinka-lignende butik i Stockholm, måske vi kan kaste terninger eller spå i kaffegrums for at finde ud af, hvor den ligger?
Ved ikke hvordan priserne ser ud hos rördoktorn (tror de hedder det) nede ved Mio møbler i Haninge. Men det er i hvert fald en rigtig firma som ved hvad de sælger og har det meste, hvis jeg har forstået det rigtigt. Er det mindre partier eller har du travlt kan det jo være et alternativ. Selvom jeg også gerne ville se et rinkaby syd for Stockholm.
Kan bare tippe om Bynor.se
Ret nye på nettet, men en utrolig servicefølelse - og som i modsætning til Rinkaby gerne hjælper med løsninger.
Har selv handlet der nogle gange og er meget tilfreds.
Så at deres "politik" er altid at være billigere end Rinkaby gør jo ikke noget.....
Ret nye på nettet, men en utrolig servicefølelse - og som i modsætning til Rinkaby gerne hjælper med løsninger.
Har selv handlet der nogle gange og er meget tilfreds.
Så at deres "politik" er altid at være billigere end Rinkaby gør jo ikke noget.....
Klik her for at svare