Skal renovere en 3-værelses på ca. 80 kvm
6 nye vinduer skal i.
Badeværelset klart
Tænker mig ikke det dyreste materiale
Ca. 25 lm ydervæg skal oprettes, isoleres og der skal el og elementrør trækkes
Hvad har jeg glemt?
Har ikke regnet præcist, men har angivet et cirka.
Det jeg kommer i tanke om er stikkontakter og afbrydere
Det bliver vel 2-3000:- ekstra
Hvis I synes vinduespriserne er lave, er det fordi de er i pvc.
Ingen arbejdsomkostninger er inkluderet så klart.
Loft skal sænkes, helst hængende et stykke fra det eksisterende loft, enkel gips med 45 isolering for lidt lydisolering
Som materialepris lyder det vel, i hvert fald på overfladen, rimeligt.
Så skal du lægge de sædvanlige 30-50% buffer oveni - som af en eller anden grund altid ser ud til at blive opbrugt i hvert fald delvist
Overvejede om jeg skal lave en mindre renovering, da det blev lidt for dyrt...
Fx undlade at sænke lofterne, men det sparer jo ikke mange 1000, ulempen er, at jeg så skal bruge de gamle pansarrør, hvilket måske er ok, men det ville føles bedre med nyt.
Nu er det jo resten af alle vinduerne, så der kan jeg "spare", eller udsætte, 10000, men ellers er der ikke meget at spare på?
Farven og spartel går der til, elementtingene bliver jo alligevel, lidt isolering...
Bliver jo måske 70', og så er det måske lige så godt at gøre det hele?
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.