Hej, Har set at på nogle steder på vores mexiteglfacade så er pudset begyndt at løsne sig eller "krympe" mellem stenene så man ser sprækker. Hvordan tætner man sådant? Findes der renoveringspuds? Eller er det intet at bekymre sig om overhovedet?
 
Hvis der opstår revner i fugen på et murværk, betyder det, at du har bevægelser i huset, og det er vel ikke noget, man tager let på?!

Sænker huset sig i et hjørne, eller tager frosten det med op om foråret?

Selvfølgelig kan du reparere revner med ny fugemasse, men de kommer sikkert tilbage, præcis som revner i et gammelt ansigt der er blevet sminket over, hvis du ikke fjerner årsagen først.
 
Her kommer lidt billeder. Det er nemmere end at forsøge at forklare situationen.....

http://w1.171.telia.com/~u17121937/fasad.htm

Det burde være som du Tommy_S siger. Jeg ved ikke, hvordan man får styr på huse, der bevæger sig. Det skulle være et problem, selv på nybyggede huse. Vores hus er bygget i 75, så det er måske ikke så mærkeligt, at det bevæger sig lidt....
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.