Havde nogle revner i betonpladen (støbt terrasse) som vi nu har repareret ved at køre langs med revnerne med vinkelsliber og derefter i med Cementmørtel, der skulle være beregnet til dette formål. Dog nu når det er færdigt, er reparationerne brunfarvede og pladen grå?
Skal man køre det op igen med vinkelsliber og i med betonblanding (betonpulver+vand) i stedet?
Produktet jeg brugte var denne:
https://www.k-rauta.se/byggvaruhus/lagningsmassa-casco-cement-rapid-1kg

Eller skal man bruge flydespartel? Efterlad gerne tips!

Jeg har også spartlet beton med betonspartel, og det får en anden farve. Man kan jo altid male over det, som i mit tilfælde var en trappe.

Man burde jo få samme farve, hvis man bare blander beton uden ballast? Vil helst have betonen og ikke male :/.

Ja, man synes det. Jeg troede også, at de ville blive lignende farve, men der blev stor forskel.
En betongarbejder lavede lignende arbejde på mit job, og også der blev der farveforskel ret markant. Nu er det jo en fabrik, og udseendet er ikke lige så vigtigt, men det går måske ikke at få samme farve med spartelprodukter?

Jeg ville have repareret med ardex a46, det er nok det nærmeste i farve man kan komme. Men desværre så spiller det nok mindre rolle hvad du vælger, det vil altid kunne ses mere eller mindre uanset hvad du reparerer med. Men jeg ville have brugt ardex a46 // Mikael

• Synes
byggolle
  • Laddar…
Er enig med Exxi ardex A46 er vanvittigt godt. Holder absolut bedst og plejer at blive meget lig almindelig stålflydet beton med tiden.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.