Hej! Hvordan ville I tætne denne revne? Jeg tror, det blot har været malet før, som nu er sprækket op. Det føles ikke som om, der trækkes noget i revnen, og det er nok ikke muligt at få noget isolerende ind i den lille revne.
Men ville I bruge en træliste eller tætne med en form for bevægelig fuge og derefter male?