Skal indrette en loft. Og fjerne det gamle undergulv og beholde de gamle bjælker.
Har et spørgsmål om, hvordan man lettest retter gulv samt lægger gulvvarme på overetagen (ved, at det er ok med trægulv + gulvvarme). Tænker at lægge gulvvarmeplade til gulvbjælkelag, så vil jeg lægge nye bjælker på tværs af de gamle, se billede. Vil dog ikke bygge for højt, for så slår jeg hovedet i hanebjælken, som jeg ikke vil flytte. Så derfor undrer jeg, om det er nok med en 45*45 regel? Se billedet. Eller skal jeg have en 45*70 regel? Gulvet skal være 20-25 mm tykt massivt fyrretræsgulv. Vil gøre det så enkelt som muligt. Taknemmelig for svar.