I min snedkerbod har jeg en støbt plade i det ene hjørne, tror der har stået en kamin der før.
Nå, den er revnet i det ene hjørne, og jeg vil gerne reparere det. Hvordan gøre for at få det til at holde? I den indre ende er det helt og fint. Tænkte at udnytte det til at stille tunge ting på.
Sprækket betongulv i snedkerbodens hjørne, med ødelagte stykker og ujævn overflade, omgivet af murstens- og trævægge. Klar til reparation.
 
Åsa Lund
Man kan reparere med beton så den bliver glat, men den vil nok ikke klare belastning særlig godt. Fordel trykket med en durkplade ovenpå i stedet.
 
  • Synes
aleklint
  • Laddar…
Du kan fjerne det løse med en bilmaskine og så bygge en form og støbe i.

Eftersom det ser ud til, at der er en sprække opad/højre, er der ret stor risiko for, at der ikke bliver så meget tilbage.

Åsas forslag er ikke så dumt, det kan endda være nok med en krydsfinerplade, hvis det er lettere at finde, og du ikke ønsker at have en kamin der.
 
  • Synes
aleklint
  • Laddar…
Åsa Lund
Plade murner heller ikke, hvis den bliver liggende længe :-)
 
  • Synes
aleklint og 1 anden
  • Laddar…
Tak for tipsene! tror jeg pynter den, og så lægger jeg en slags plade på da. :)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.