I min snedkerbod har jeg en støbt plade i det ene hjørne, tror der har stået en kamin der før.
Nå, den er revnet i det ene hjørne, og jeg vil gerne reparere det. Hvordan gøre for at få det til at holde? I den indre ende er det helt og fint. Tænkte at udnytte det til at stille tunge ting på.

Nå, den er revnet i det ene hjørne, og jeg vil gerne reparere det. Hvordan gøre for at få det til at holde? I den indre ende er det helt og fint. Tænkte at udnytte det til at stille tunge ting på.

Du kan fjerne det løse med en bilmaskine og så bygge en form og støbe i.
Eftersom det ser ud til, at der er en sprække opad/højre, er der ret stor risiko for, at der ikke bliver så meget tilbage.
Åsas forslag er ikke så dumt, det kan endda være nok med en krydsfinerplade, hvis det er lettere at finde, og du ikke ønsker at have en kamin der.
Eftersom det ser ud til, at der er en sprække opad/højre, er der ret stor risiko for, at der ikke bliver så meget tilbage.
Åsas forslag er ikke så dumt, det kan endda være nok med en krydsfinerplade, hvis det er lettere at finde, og du ikke ønsker at have en kamin der.
Klik her for at svare