Medlem
· Västra Götaland
· 659 indlæg
Er kommet til at få en skade i garagevæggen (træ), som jeg gerne vil fikse så enkelt som muligt, helst uden at skulle male.
Hvad anbefales for produkt/teknik? Jeg fandt dette produkt, som på papiret ser godt ud. https://www.velltra.se/product/spackel-filler-extra-619-250ml-danalim
Tak på forhånd!
Hvad anbefales for produkt/teknik? Jeg fandt dette produkt, som på papiret ser godt ud. https://www.velltra.se/product/spackel-filler-extra-619-250ml-danalim
Tak på forhånd!
Den dølle?? Lidt krigsskader må man regne med. Tror at en reparation vil blive mere synlig end skaden, faktisk.
Medlem
· Västernorrland
· 12 012 indlæg
Hvis du synes, at den spartlede overflade vil se bedre ud end den der lille skade, så synes jeg, at du kan fortsætte som planlagt.
Personligt ville jeg bare have konstateret skaden og ignoreret den.
Personligt ville jeg bare have konstateret skaden og ignoreret den.
Medlem
· Västra Götaland
· 659 indlæg
Hehe. Jo, det er nok mest min OCD som slår til. Havde det været på bagsiden så havde jeg ikke orket bekymre mig, men skaden er mod indkørslen og dermed ret synlig.
Bliver nok bedst at fylde i med lidt farve hvor brættet er sprækket, hvis ikke andet for at vand ikke skal trænge ind.
Bliver nok bedst at fylde i med lidt farve hvor brættet er sprækket, hvis ikke andet for at vand ikke skal trænge ind.
Klik her for at svare
