T
Har et element i et af gæsteværelserne, der sad lidt løst, og jeg forsøgte at fikse det med husfix (har virket tidligere). Elementet er ca. 180x20 cm og de øvrige 3 skruer sidder fint og det er gipsvæg. Den fjerde skrue (en øvre) hopper ind og ud af hullet og vil ikke blive i skruet. Hjælp, hvad gør jeg? Kan ikke ændre skruerne da der ikke er plads.

Er det en skrue, der kun sidder i gipsen? Eller er der noget bagved? Hvis det kun er en almindelig skrue i gips, kan du måske erstatte den med en mollyplugg. Det bliver meget stærkere.

T
Det er ngn form af Molly som sad der, da jeg købte huset, eller i det mindste ngt at skrue i :-)
Gipspladen ser søndersmulret ud, når jeg kiggede tidligere.
Ked af det, burde have været mere tydelig, når ikke så vant med dette.

Har du et billede af, hvordan det ser ud? Hvis gipsen er sønderslidt rundt om mollypluggen, bliver det lidt mere besværligt. Det er muligt at save en del af gipsen ud og skarve med nyt samt en del af en plade på bagsiden. Derefter skal man spartle og male eller tapetsere over. Hvis man har adgang til den rigtige farve eller tapet, kan man få det pænt.

T
Må jo holde for elementet oxå.

Det er derfor, man skal have en bit skiva på bagsiden. Korrekt udført bliver det stærkere end originalen. Hvis du lægger et billede op, kan det måske give flere idéer.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.