Hej!
Jeg og min sambo har lige købt en gammel Skånelænge (fra midten af 1800-tallet). Da jeg fjernede et element fra spisestuen, viste det sig, at væggen bagved var i dårlig stand. Pudsningen faldt ned eller var ekstremt let at løsne.
Hvordan reparerer jeg dette bedst? Er det kalkmørtel jeg skal bruge, både som fugemateriale og puds? Skal det gøres i to omgange, dvs. reparere fuger først, lade det tørre og derefter pudse?
Taknemmelig for alle tips!
mvh Anna