Hej!

Jeg og min sambo har lige købt en gammel Skånelænge (fra midten af 1800-tallet). Da jeg fjernede et element fra spisestuen, viste det sig, at væggen bagved var i dårlig stand. Pudsningen faldt ned eller var ekstremt let at løsne.

tegelvagg.jpg

Hvordan reparerer jeg dette bedst? Er det kalkmørtel jeg skal bruge, både som fugemateriale og puds? Skal det gøres i to omgange, dvs. reparere fuger først, lade det tørre og derefter pudse?

Taknemmelig for alle tips!

mvh Anna
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.