Min kære mor har en gammel betontrappe til døren til huset, som har et trin, der er helt løst. Hun undrer nu, om det kan repareres på en enkel måde, eller om man har brug for at tilkalde håndværkere, der fixer det, eller endda støbe en helt ny? Hun bemærkede også, at der var en lille sprække mellem trappen og huset, hvilket jeg tænker er normalt og måske endda en god ting?

Tanker og forslag?
 
  • Gammel betongtrappe med løst trin ved husets indgang, spand med blomster og to vandrestave. Lille mellemrum mellem trappe og husvæg.
  • Gammel betontrappe med løst trin ved siden af græsplæne, rive, vandkande og en potteplante. Lille mellemrum mellem trappe og husvæg.
Er det en løs del eller er det en flise, der er faldet af?

Er det en løs del, så fjern den, gør rent, og brug derefter en slags mørtel til at "lime" den fast.
 
nino nino sagde:
Er det en løs bit eller har det løsnet en plade?

Er det en løs bit så løft den væk, gør rent, og så bruger du noget mørtel til at "lime" den fast
Hele nederste trappetrin er helt løst.
 
Hvis hele stegklumpen er løs fra resten, så er det måske nemmest at støbe en ny.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.