Min kære mor har en gammel betontrappe til døren til huset, som har et trin, der er helt løst. Hun undrer nu, om det kan repareres på en enkel måde, eller om man har brug for at tilkalde håndværkere, der fixer det, eller endda støbe en helt ny? Hun bemærkede også, at der var en lille sprække mellem trappen og huset, hvilket jeg tænker er normalt og måske endda en god ting?
Tanker og forslag?
Tanker og forslag?
Klik her for at svare

