Hej!

Var tvunget at rive ned den spånplade som tidligere havde siddet på en indervæg, og under var der både beton og gammelt panel, lidt huller og meeeget ujævnt. Ville helst undgå at sætte en spånplade direkte på, ville hellere sætte renoveringsgips (gætter på med lægter bagved?) eller noget andet smart. Måske bør vi bredspartle? Lægger op nogle billeder, så I kan se. Spørgsmålet er egentlig; hvordan gør man dette pænest, nemmest, relativt billigt og selvfølgelig også holdbart?

Formentlig bliver det panel på alt, men ikke besluttet endnu...

taknemmelig for svar!

/Nybliven husägare
 
  • En delvist nedrevet indvendig væg med betong og gammel panel afslører en udsigt til et lyst køkken med hvide skabe og trægulv.
  • Gammel væg med ujævne overflader, eksponeret beton og panel bag fjernet spånplade ved dørkarm. Overvejes til renovering med gips eller panel.
  • Revnet betonvæg med gammel træbeklædning bagved, samt skruehuller og ujævnheder, støder op til en træramme. Flisagtig affald på gulvet.
Bliver vel nemmest at rette op med lidt lægter og så på med valgfrit skrivemateriale eller panel.
 
  • Synes
Ajct90
  • Laddar…
raveper raveper sagde:
Bliver vel nemmest at rette op med lidt lægter og så på med valgfrit skrivebordsmateriale eller panel.
Tak! Det lyder jo let! Og jeg behøver ikke at udfylde huller i stenen eller noget, bare at hamre op (og undgå at fastgøre i hullerne )?
 
Medmindre du tror, at hele huset falder sammen, hvis du ikke gør noget ved det, så er det nok ikke farligt at bygge det ind.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.