Skal reparere en betonstolpe til mit hegn. Den er virkelig i dårlig stand, vil nok have brug for at blive revet ned og støbt en ny. Men jeg vil helst undgå det af forskellige grunde.

Hvad er den enkleste måde at reparere den på (se billede) Forvitret betonsøjle ved hvidt stakit, viser skader og revner; strukturen er delvis nedbrudt.

Burde vel kunne knække selve stolpen og derefter støbe ny direkte på stedet og bruge det gamle fundament, ville være den enkleste løsning, da du efterlader både armeringsjernene, der sidder der, samt metalbeslagene, der holder selve stakittet oppe.

• Synes
noone70
  • Laddar…
N noone70 sagde:
Behøver at reparere en betonstolpe til mit hegn.
Den er virkelig dårlig tilstand, skulle nok have brug for at blive revet ned og støbt en ny.
Men jeg vil helst undgå det af forskellige årsager.

Hvad er den nemmeste måde at reparere den på (se billede)[billede]
Hallåj! Hvordan gik det med dette projekt? Hvad gjorde du?

B barkisar sagde:
Halløjsa! Hvordan gik det med dette projektet? Hvad gjorde du?
Findes stadig på min at gøre liste :)

• Synes
barkisar og 1 anden
  • Laddar…
N noone70 sagde:
Findes stadig på min at gøre liste :)
Har du kunnet krydse det af din liste? Hvis ja, hvordan blev resultatet? 😁👍 Har et lignende projekt foran mig.

B Breden94 sagde:
Har du kunnat krydse det af fra din liste? Hvis ja, hvordan blev resultatet? 😁👍 Har et lignende projekt foran mig.
Gjorde det let for mig selv
Solgte huset 😂

• Haha
Ossian K Olsson
  • Laddar…
Som den stolpe så ud, virker det til at have været den mest fornuftige løsning.

• Haha
Testarn og 1 anden
  • Laddar…
N noone70 sagde:
Gjorde det let for mig
Solgte huset 😂
Kan du bede køberen tage over "din plats" for sagen her? Jeg vil følge det ind i det næste årti.

B barkisar sagde:
Kan du bede køberen overtage "din plats" for sagen her? Jeg vil følge det ind i det næste årti.
Tror ikke han er typen som kaster sig ud i sådan et projekt.
(Medmindre han finder ud af en måde at reparere den med en golfkølle)😀

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.