Ddrag
Hejsa, håber jeg rammer det rigtige emne.

Min partner og jeg har fundet et hus, som vi er meget interesserede i. Perfekt beliggenhed og størrelse for os, og huset er meget billigt, sat til salg for kun 600k...

Problemet... som selvfølgelig findes på grund af den pris, er at katte har løbet frit derinde og urineret overalt, sandsynligvis gennem en længere periode. Vi har endnu ikke haft tid til at se, hvor store problemerne er, fremvisningen starter først i næste uge.
Fra billederne kan vi tyde, at der er blevet tisset en del, og det er sikkert sivet igennem til isoleringen, mistænker jeg?

Jeg sidder og prøver at lave en beregning på, hvad det ville koste at udskifte alt gulv, skum, spånplader, skruer og isolering?
Hvad er der ellers, jeg bør medtage i beregningen vedrørende materialer?

Facade og tag blev skiftet i 2018, så ydersiden er frisk.
Det er et hus på 182 km², 2 etager med delvis kælder. Andre huse i området i lignende størrelse sælges for 3 millioner, noget mere friske dog.

Hvad tror I, kan man fjerne urinlugten? Hvis man river alt ud og så kører en ozongenerator nogle kurser?

Mvh
Førstegangs villaejer.

Bare en refleksion. At det lugter af katteurin kan ligeså godt være våd isolering (gullfiber)!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.