Stickan56
N naggen sagde:
Kan man även male utsiden på dette element med vanlig elementfarve?

Ser lidt kedeligt ud når det andre i rummet er fixet.
Ei saa peittää. En elradiator bliver betydeligt varmere end en med vand.

Stickan
 
Går udmærket!

Edit: det der er malet for omkring 5 år siden .. Nu har vi i øvrigt omkring 20 grader indendørs .. Men så varmt bliver ikke radiatoren ..
 
  • En hvid væg med en indbygget termostat og et radiatorelement.
De gamle brødristere kan blive ret varme, ville uden tvivl skifte til olie-fyldte i stedet.
 
Flot! Jeg har ikke tænkt mig at beholde huset så længe, det skal sælges.
Så så længe det holder og er ufarligt at male på det har jeg tænkt mig at gøre det.
 
N naggen sagde:
Læs nu på min elementfarve:
Farven tåler op til 80 °C og fungerer udmærket på vand- samt oliefyldte elementer.

Så måske tør man ikke?

[link]
Eller?
 
Måske tid til at skifte elementet? Isoleringen rundt om kablerne tørrer ud med tiden, og der kan opstå kortslutning.
 
  • Synes
Stickan56
  • Laddar…
Elementet er jo lakeret fra starten, så vi taler ikke om nogle ekstreme temperaturer ...

Tal med din farvebutik, jeg kan ikke huske, hvilken farve jeg købte, men jeg har jo ikke set nogle problemer overhovedet, hverken farveændring, lugt eller noget andet i de 5 år, mine elementer har været malet ...
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.